Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Dec 2023 12:56:29 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/19040 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 11334 Raeküla tee T2// 
Juhanipõllu// Kiivita tee// 1// 2// Kivikese tee// 3// 9// L1// Raeküla tee 
L2, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Kiivita tee// 1// Kivikese tee// L1 
(Sõidutee ja kergliiklustee, Sadeveekanalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26845088>  (menetlus nr: 
408793), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.01.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister